پنل چیست؟ و مزایای ثبت سفارش از پنل؟

پنل نوعی ارائه سرویس سریع و ارزان قیمت برای همه کاربران می باشد.

با مثال کوچکی توضیح دهم یعنی به جای اینکه شما وسایل رو از سوپرمارکت خریداری کنید به قیمت کمی بالاتر انگار از کارخانه اصلی محصولات رو خریداری می کنید این بدان معنی هست که قیمت ها ارزان تر و بدون هیچ سایت یا فرد واسطه ای ثبت سفارش انجام می دهید. ( یک نمونه این ارزان بودن خریدن ویو فیلم اینستاگرام به قیمت 100 تک تومان هست که اگر در این زمنیه فعالیت کرده باشید متوجه می شوید که در سایت های معروف همین ویو فیلم را به قیمت 2000 هزار تومان ارائه می کنند.

✅ ثبت سفارش بدون واسطه و آگاهی کامل از وضعیت سفارش

✅ سریع انجام شدن سفارش و اختیار ثبت سفارش در هر لحظه از روز

✅ پشتیبانی سریع به هنگام مشکل داشتن در سفارش

✅ قیمت ها ارزان تر ( به دلیل تخفیفات و بی واسطه بودن ثبت سفارش ) و تنوع سرویس های بسیار بالا

✅ قابل اعتماد بودن و دارای درگاه های امن زرین پال و pay

✅ ...

چه نوع سرویس های ارائه میشود و کدام ها برای من خوب است و چگونه استفاده کنم برایم بهتر است؟

برای اینکه پاسخ سوال اول کامل داده بشه لطفا به داخل پنل مراجعه کنید و تنوع سرویس ها را ببینید و یا از قسمت خدمات تنوع سرویس ها را نگاه کنید که بالای 100 سرویس ارائه می شود. و جواب سوال دوم اینکه کدام خدمات برای من خوب است کمی تحلیل زیاد می خواهد که بخش کوچکی را اینجا توضیح میدهم ( اینستاگرام را مثال می زنم ) 1- در همه حال فالوور واقعی اینستاگرام بهتر از فیک است ( البته این موضوع را در نظر بگیرید حتی پیج های معروف در اینستاگرام از پنل ما مشاهده شده حتی تا 75 درصد واقعی زده اند پس نتیجه می گیریم که فالوور واقعی بهتر است و مثلا تعداد بالای لایک و ویو فیلم در اینستاگرام مطمئنا تاثیر در جذب فالوور را ایجاد می کند. ) 2- به دلیل محدودیت ها فالوور واقعی گران قیمت و تاثیر زیادی در پیج شما میزاره و باعث بالا رفت فروش می شود و فالوور فیکم برای شروع کسب کار با هزینه کم پیشنهاد می شود. 3- اما اگر فالوور فیک برای پیج خود انتخاب کردید سعی کنید حداقل ده درصد کل فالوورهایتان اگر عکس می گذارید لایک بزنید و 20 الی 30 درصد اگر فیلم می گذارید ویو بزنید تا طبیعی جلوه کند. اگر پیج شما شخصی هست کمی احتمالا بازخوردها کم باشد اما اگر پیج بیزینسی دارید حتما توصیه میکنم تبلیغات را فراموش نکنید و با استوری گذاشتن روزانه و پست گذاشتن در تایم های خاص پیج خودتون رو به مخاطب زنده نشون بدید.

چگونه ثبت سفارش کنم و قبل از ثبت سفارش چه کارهایی باید انجام شود؟

✅ در پنل عضو شوید ( اگر بلد نیستید: از بخش (ثبت نام) در صفحه اصلی ثبت نام انجام بدید وبعد (ورود) بزنید وارد پنل خوتون بشید ) ، موجودی اکانت

خود را از بخش (افزایش موجودی) افزایش دهید و در مرحله اخر به صفحه (سفارش جدید) رفته سرویس مورد نظر را با انتخاب فیلتر ها پیدا کنید و پس از

وارد کردن فیلد های لازم، سفارش خود را ثبت نمایید.

✅ حتما توضیحات هر سرور رو مطالعه کنید و اگه جایی ابهام بود از تیکت پشتیبانی و قسمت پرسش و پاسخ سوال بپرسید. ( برای مثال اگر پیج اینستاگرام

دارید حتما پیج را از حالت خصوصی به حالت عمومی در بیاورید و یا اگر برای تلگرام هست مثلا جایی که لازم است لینک عمومی کانال یا جایی که لازم

هست لینک خصوصی گروه و ... را انجام بدهید. در هر صورت تا جایی که توانسته ایم توضیحات را کامل ارائه داده ایم )

پنل نمایندگی چیست؟

پنل نمایندگی سایتی شبیه سایت خود سلام فالوور هست با تمام امکانات مورد نیاز یک فروشنده فالوور و لایک و همه خدمات شبکه های اجتماعی. این سایت به نام خود کاربر خواهد بود یعنی url را خودتان انتخاب خواهید کرد مثل سایت نمایندگی ( ? ) و این که درگاه هم به نام خودتان خواهد بود و واریزی های کاربران مستقیم به حساب خود شما واریز خواهد شد.

نحوه درخواست جبران ریزش اتوماتیک؟

با عرض سلام خدمت همکاران محترم مجموعه سلام فالوور 

سیستم درخواست جبران ریزش به صورت اتوماتیک شد برای درخواست جبران ریزش تنها کافیست روی گزینه (ارسال تیکت) کلیک کنید 

 

در پنجره باز شده گزینه  (سرویس)   را انتخاب کنید 

فقط و فقط شماره سفارش های که میخواهید جبران ریزش شود را همراه با جمله (جبران ریزش )  در بخش توضیحات ارسال کنید .

دقیقا همانند توضیحات بالا هم  توجه داشته باشید نباید فرم ارسالی غیر این باشد یا متنی داخل توضیحات نوشته شده 

در غیر این صورت انجام نمیشود چون ربات به این سیستم متصل میباشد و فقط توانایی خواندن شماره سفارش ها را دارد 

سفارش های ارسال شده ۱ تا ۳۶ ساعت بعد ارسال جبران ریزش خواهند شد 

موارد مورد توجه :

  1. فقط سفارشات جبران ریزش دار جبران میشوند 
  2. فقط ریزش های که از سفارشات ارسال شده جبران ریزش خواهند شد و به هیچ وجه ریزش های خود پیج یا حتی سفارش های جبران ریزش دار دیگه که شماره سفارش ارسال نشده جبران نخواهند شد
  3. در صورت ارسال تیکت٫ چناچه پاسخی برای شما ارسال نشد یعنی درخواست جبران ریزش موفقیت آمیز بوده و در صورت اینکه خطایی دریافت شود پاسخ برای تیکت شما ارسال میشود